Header Ads

Χρ. Σπίρτζης: Δικαίωση η απόφαση του ΣτΕ για ΟΑΣΘ - Νέες αποκαλύψεις για τα «ρουσφέτια» της ΝΔ

«Aποτελεί μεγάλη δικαίωση η απόφαση του ΣτΕ που έκρινε νόμιμη και συνταγματική την αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ» - «Υπάρχει λίστα με τουλάχιστον 75 άτομα για την πρόσληψη των οποίων είχαν… ενδιαφερθεί διάφοροι βουλευτές της ΝΔ»

Αποκαλύψεις για τις… ρουσφετολογικές σχέσεις των βουλευτών της ΝΔ με τις προηγούμενες διοικήσεις του ΟΑΣΘ έκανε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στην εκπομπή «Ορθά – Κοφτά» του ραδιοφωνικού σταθμού «στο Κόκκινο».

Ο κ. Σπίρτζης μεταξύ άλλων ανέφερε ότι έχει στα χέρια του λίστα με τουλάχιστον 75 άτομα για την πρόσληψη των οποίων είχαν… ενδιαφερθεί διάφοροι βουλευτές της ΝΔ.

Σχολιάζοντας τις πρόσφατες αποκαλύψεις για τον βουλευτή της ΝΔ Κώστα Γκιουλέκα και τις επιστολές του που είδαν το φως της δημοσιότητας για προσλήψεις ημετέρων στον ΟΑΣΘ ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι δεν είναι μόνο ο συγκεκριμένος βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης που είχε τέτοιες… σχέσεις με τις προηγούμενες διοικήσεις του Οργανισμού.

«Υπάρχει λίστα»

«Υπάρχει ολόκληρη λίστα με 75 άτομα για τα οποία είχαν… ενδιαφερθεί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Πέντε ήταν του κ. Γκιουλέκα, ο οποίος είπε ότι νοιαζόταν για την ανεργία των συμπολιτών μας. Αυτός είναι ευγενικός τρόπος για να πεις πώς γίνεται ένα ρουσφέτι» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Μάλιστα όπως διευκρίνισε «υπάρχουν τα στοιχεία διαθέσιμα και θα δημοσιοποιηθούν όλα για να τα γνωρίζει ο ελληνικός λαός».

«Δεν ξέρουν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης τι γινόταν με τους βουλευτές της ΝΔ στον ΟΑΣΘ; Σιγά – σιγά θα αποκαλυφθούν όλα» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Ο κ. Σπίρτζης σχολιάζοντας την απόφαση του ΣτΕ με την οποία απορρίφθηκαν οι αιτήσεις των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ ανέφερε ότι μετά από αυτή την εξέλιξη θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες για τη μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων του Οργανισμού στο Δημόσιο ενώ όπως είπε θα δρομολογηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για τη βελτίωση της επιχειρησιακής ικανότητάς του. Επίσης αναφέρθηκε στο σχεδιασμό που υπάρχει σχετικά με συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) ώστε λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας να κατασκευάζονται στην ΕΛΒΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια